פנייתך נקלטה בהצלחה!

נציגנו ישוב אליך בהקדם, בינתיים טיפים והמלצות לחיים בריאים יותר!

איך להמשיך להתאמן כאשר הטמפרטורות והמוטיבציה יורדות

הקיץ כבר מזמן חלף ואתו הימים בהם התהלכנו בבגד ים על החוף, אך זוהי לא סיבה להזניח את הכושר הגופני ולהיכנס לשנת חורף. למעשה משטר אימונים חורפי הוא הדרך הכי טובה להילחם בדכדוך החורף; אך כאשר קר, חשוך ורטוב לפעמים אין לנו חשק לצאת ולהתאמן.  להלן כמה הצעות להתמיד בשגרת

חדר כושר ירושלים

עליה במסה בעזרת חלבונים

לפני שנפרט לגבי מה כדאי? כמה ולמה? נסביר מהו חלבון, מבנה ותפקיד. חלבון, זה שרשרת של חומצות אמינו הקשורות בקשרים פפטידים-אלו תרכובות אורגניות. חלבונים הם המרכיבים העיקריים והחשובים ביותר בגוף האדם. הם הגורמים לרוב המחלות ודרכם גם ניתן לרפא מחלות. תפקוד לקוי של אחד מהחלבונים בגופנו יכול לגרום לנזקים חמורים

עיצוב וחיטוב הגוף

בטח לא פעם הרהרתם לעצמכם. מדוע אנחנו טורחים כל כך הרבה על ריצות למכון הכושר? מדוע אנחנו מגבילים עצמנו במאכלים מסוימים או אוכלים בכוח מאכלים אחרים? מדוע אנחנו מתאמצים כל כך בהרמת משקולות, ריצות, קפיצות והמון המון מחשבה? התשובה פשוטה- אנחנו שואפים להגיע לגוף המושלם. אז ראשית כל נבהיר נושא

תזונה נכונה

כמה פעמים אמרו לכם את המשפט שכושר עם תזונה לקויה לא שווה כלום? אנחנו לא באנו לבטל את הטענה הזו כיוון שהיא נכונה בהחלט. כמה שלא נתאמן, כמה שלא נתאמץ, ברגע שלא נאכל נכון, לא נראה תוצאות ואין כל טעם למאמץ שהושקע. אז בואו נתקדם שלב שלב. תחילה נתייחס למרכיב

סגירת תפריט

מתלבטים? בואו לאימון ניסיון!

חוויה ספורטיבית המשלבת דינמיות, שחרור וכיף, קניון מלחה, ירושלים

(מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור אלייך)

    דילוג לתוכן